.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی در دیدار خاتمی: «قطعاً نامزد ‌ریاست‌ جمهوری نمی‌شوم»

یکی از سایت‌های نزدیک به آیت‌الله هاشمی، از تصمیم قطعی وی برای عدم کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد.

یکی از سایت‌های نزدیک به خانواده آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، از قطعیت عدم کاندیداتوری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد.

این سایت از دیدار اخیر سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داده و نوشته که «در این دیدار که چندی پیش و با مطرح شدن موضوع کاندیداتوری هاشمی در برخی مطبوعات و رسانه‌ها مطرح شده بود،‌ سید‌محمد خاتمی‌ رییس جمهور سابق از هاشمی می‌خواهد تا نظر صریح خود را درباره تصمیم به کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ بیان کند».

به نوشته بازتاب، «آیت‌الله هاشمی، با قاطعیت تصمیم به کاندیداتوری خود را تکذیب کرده و خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرده است: من نه تنها تصمیم به کاندیدا شدن در انتخابات ندارم، بلکه حتی اگر پست ریاست جمهوری را دودستی هم به من بدهند، حاضر به قبول آن نیستم».

به گزارش «فاطر»، اولین‌بار روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط عمومی با انتشار ویژه‌نامه‌ای، احتمال کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری را مطرح و این تیتر را برای صفحه اول این ویژه‌نامه انتخاب کرد که «حتی منتقدان هم می‌دانند کلید حل مشکلات کشور دست هاشمی است».

اما محمد هاشمی برادر و رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، این اخبار را «نادرست» و « گمانه‌زنی رسانه‌ها» دانست و نامزدی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم را قویاً تکذیب کرد.

البته محمود علیزاده طباطبایی وکیل ‌خانواده آیت‌الله هاشمی، ‌کاندیداتوری وی را «بعید» عنوان و در عین حال تصریح کرد که «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ‌همیشه براساس تکلیف عمل می‌کند و اگر تشخیص بدهد که باید در این دوره کاندیدا شود، می‌آید».

آیت‌الله هاشمی تاکنون ۳ بار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران شده که در دو دور آن توانسته آرای مردم را به خود جلب کند و بر صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین حضور خود در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، با محمود احمدی‌نژاد که شهردار تهران بود، رقابت کرد اما نتوانست پیروز انتخابات شود.

آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس ششم هم از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای مجلس شورای اسلامی شد که به‌عنوان سی‌امین نفر تهران، جواز حضور در مجلس را کسب کرد اما انصراف داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مهر 1391
اما ننوشتید که آقای هاشمی پس از انتخابات سال 84 که در مقابل محمود احمدی نژاد ، رای نیاورد اما چند وقت بعد در رقابت با مصباح یزدی، با کسب آرای بسیار زیاد،نفر اول خبرگان رهبری از حوزه انتخابی تهران شدند
مطهری - املش 8 مهر 1391
انصافا سیاستمدارهائی همچون هاشمی رفسنجانی در این کشور نادرند حیف شد که دیگر کاندیدا ریاست جمهوری نخواهد شد حیف ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.